fbpx

GARANTIJAS PERIODS

Lietuvas Republikā spēkā esošie tiesību akti nosaka 24 mēnešu termiņu visām personīgā patēriņa precēm. garantijas periods.
Juridiskām personām garantijas periods nav / nav piemērojams saskaņā ar ražotāju noteiktajiem garantijas periodiem.
Ja jūsu izstrādājums garantijas laikā sabojājas, mūsu pilnvarotā ražotāja servisa centri to bez maksas salabos – jums tikai jāiesniedz preces iegādes dokuments.
Jūs iegādājaties pirkuma dokumentu (kases čeku, rēķinu vai līzinga līgumu) kopā ar iegādāto preci vai e-pastu. pa pastu, kad saņemam jūsu samaksu par iegādāto preci.

Garantija neattiecas uz: ***

• preču demontāžas pazīmes, kurām ir mehāniski bojājumi;
• preces, kas nav izmantotas paredzētajam mērķim;
• preces, kuru defekti radušies pircēja vainas dēļ;
• preces ar bojātām sērijas uzlīmēm;
• preces, kuras remontējis neautorizēts ražotāja servisa centrs; ***
• ja kļūmes iemesls ir vides faktori (vētras, lietus utt.), Nepārvaramas varas apstākļi (ugunsgrēks, plūdi) vai nejauši ārēji faktori (sprieguma pārspriegumi utt.);
• ja kļūme ir saistīta ar šķidruma, priekšmetu utt. Iekļūšanu iekārtā;
• ja pircējs neiesniedz pirkuma dokumentu (rēķins, čeks, līzinga līgums);
• kļūmes, kas radušās neoriģinālu piederumu izmantošanas dēļ;
• nodilušas detaļas (vadi, savienotāji, baterijas, turētāji utt.);
• informācija, kas glabājas informācijas nesējos;
• operētājsistēmas vai cita programmatūra.

*** Garantijas ierobežošanas vai nepiemērošanas noteikumi ir saskaņoti ar Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.333.pantu. 3. daļa.
*** Ja jums ir kādi jautājumi par autorizēto ražotāju pakalpojumiem, lūdzu, rakstiet uz taykal.market@gmail.com vai zvaniet +370 607 18974

Ja pilnvarots servisa centrs konstatē, ka jūsu izstrādājums garantijas laikā ir neatgriezeniski bojāts ražotāja vainas dēļ (produkts ir bojāts), tad no pilnvarotā servisa centra jūs saņemsiet sertifikātu, kuru jums ir tiesības pieprasīt vai atdot jums samaksāja par preci.

Ja pilnvarots servisa centrs konstatē, ka jūsu izstrādājums garantijas laikā ir bojāts ražotāja vainas dēļ (produkts ir bojāts), bet to ir iespējams salabot, tad jums ir tiesības bez maksas izvēlēties atbilstošas ​​kvalitātes preci, samazināt preču cenu vai vienpusēji izbeigt pārdošanas līgumu un pieprasīt atmaksāt par precēm samaksāto cenu. Ja esat izvēlējies pēdējās divas iespējas, lūdzu, kopā ar pirkuma dokumentu iesniedziet mums pilnvarota servisa centra sertifikātu, kas apliecina, ka produkta defektam ir garantija. Ja nolemjat salabot izstrādājumu, informējiet par to pilnvaroto servisa centra speciālistu.

Autorizētie garantijas centri

Lūdzu, ņemiet vērā, ka:

labotām vai nomainītām precēm garantijas laiku aprēķina no oriģinālo preču iegādes dienas.
saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.335. mēs ņemam vērā, ka gadījumā, ja pircējs nevar izmantot preces, kurām ir noteikts kvalitātes garantijas laiks, atkarībā no pārdevēja esošiem šķēršļiem, garantijas laiks netiek aprēķināts, kamēr pārdevējs nav novērsis šķērsli un garantijas laiks netiek pagarināts par pircējs., ja pircējs ir pienācīgi paziņojis pārdevējam par konstatētajiem defektiem un ja pirkuma līgumā nav noteikts citādi.
visas izmaksas, kas saistītas ar preču transportēšanu uz un no garantijas centra, sedz Pircējs;
uz informācijas nesējiem ietverto informāciju garantija neattiecas. Datu zuduma vai atkopšanas izmaksas netiek segtas.

KVALITĀTES PREČU ATGRIEŠANA

Jums ir tiesības četrpadsmit dienu laikā (no piegādes dienas) atteikties no preces, nenorādot iemeslu, bet samaksājot tiešās preces atgriešanas izmaksas. Šīs tiesības neattiecas uz šādiem izņēmumiem:

Patērētāja tiesības atteikties no distances un ārpus uzņēmuma telpām noslēgta līguma neattiecas uz šādiem līgumiem: ***

1) pakalpojumu līgumi, saskaņā ar kuriem pakalpojumi tiek sniegti pilnībā patērētājam, ar noteikumu, ka patērētājs ir devis nepārprotamu piekrišanu un atzīst, ka viņš zaudēs tiesības atkāpties no līguma, kad tirgotājs būs pilnībā izpildījis līgumu;

2) līgumi par precēm, kas ražotas saskaņā ar patērētāja īpašajām instrukcijām, kuras nav iepriekš izgatavotas un kuras ražotas pēc patērētāja personīgās izvēles vai instrukcijas, vai par precēm, kas ir skaidri pielāgotas patērētāja personīgajām vajadzībām;

3) līgumi par ātrbojīgām precēm vai precēm ar īsu derīguma termiņu;

4) līgumi par iepakotām precēm, kuras pēc piegādes ir izpakotas un kuras nav derīgas atgriešanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ;

5) līgumi par precēm, kuras pēc savas būtības pēc piegādes ir neatņemami sajauktas ar citām precēm;

6) līgumi par alkoholiskajiem dzērieniem, kuru cena tiek noteikta pārdošanas līguma slēgšanas brīdī un kuri tiek piegādāti trīsdesmit dienas pēc līguma noslēgšanas, un dzērienu patiesā vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām;

7) līgumi, kas noslēgti pēc tam, kad patērētājs ir iesniedzis konkrētu pieprasījumu tirgotājam par šo ierašanos, lai veiktu steidzamu remontu vai apkopi. Ja šajā gadījumā tirgotājs sniedz vairāk papildpakalpojumu, nekā patērētājs ir īpaši norādījis, vai pārdod vairāk papildu preču, nekā nepieciešams remontam vai apkopei, uz šiem papildpakalpojumiem vai precēm attiecas atteikuma tiesības;

8) līgumi par iepakotiem video vai audio ierakstiem vai iepakotu programmatūru, kas pēc piegādes ir izpakota;

9) līgumi par laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādi, izņemot līgumus par šo publikāciju abonēšanu;

10) publiskā izsolē noslēgti līgumi;

11) līgumi par izmitināšanu, preču pārvadāšanu, automašīnu nomu, ēdināšanu vai atpūtas pakalpojumiem, ja līgumā ir noteikts konkrēts pakalpojumu sniegšanas datums vai periods;

12) līgumi par digitālā satura piegādi, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekšēju skaidru piekrišanu un atzīšanu, ka tā rezultātā viņš zaudēs tiesības atkāpties no līguma.

13) juridiskām personām.

*** Saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.22810. pantu.

Dažu iepriekš minēto līgumu atteikuma termiņš beidzas pēc četrpadsmit dienām:

1) pakalpojumu līguma gadījumā – no līguma noslēgšanas dienas;

2) preču pārdošanas līguma gadījumā – no dienas, kad jūs vai jūsu izraudzīta persona, kas nav pārvadātājs, saņem pasūtītās preces vai:

a) ja vienā pasūtījumā esat pasūtījis vairāk nekā vienu preci un preces tiek piegādātas atsevišķi, no dienas, kad jūs vai persona, kas nav jūsu norādītais pārvadātājs, izņemot pārvadātāju, saņem pēdējo preci;

b) ja preces tiek piegādātas dažādās partijās vai apakšpartijās, no dienas, kad jūs vai persona, kas nav jūsu izraudzītais pārvadātājs, saņem pēdējo partiju vai apakšpartiju.

Pēc 14 (četrpadsmit), bet ne 40 (četrdesmit) dienām no piegādes vai savākšanas dienas Pircējam ir tiesības izmantot Pircējam sniegto papildu Pārdevēja garantiju, ja visas atdotās preces ir ar autentiskām etiķetēm, aizsargmaisiņiem un oriģinālu iepakojums, preces nav tikušas izpakotas nekavējoties, vienreizējais preču iepakojums nav bojāts, ti preces nav zaudējušas savu izskatu kā pārdotas.

Pircējam ir jāpaziņo Pārdevējam par nodomu izmantot šo papildu atgriešanas garantiju 40 (četrdesmit) kalendāro dienu laikā no preces piegādes Pircējam dienas.

Ja jūs nolemjat atsaukt produktu, jums jāiesniedz pienācīgi aizpildīts atteikuma veidlapas paraugs vai jāsniedz skaidrs paziņojums (e-pasts, fakss), kurā izklāstīts jūsu lēmums par preces izņemšanu.

 

Pircējs sedz visas izmaksas un riskus, kas saistīti ar preču atgriešanu 14 (četrpadsmit) un 40 (četrdesmit) dienu laikā. Visos gadījumos preces ir jāatdod līdz 40 (četrdesmit) kalendāro dienu perioda beigām no preču piegādes vai savākšanas dienas.

Ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mums ir iesniegts paziņojums par atteikšanos un preces atgriešanu, mēs jums atmaksāsim visas jūsu samaksātās summas, ieskaitot piegādes izmaksas, kuras esat samaksājis, iegādājoties produktu. Mēs veiksim šādu atmaksu, izmantojot to pašu maksājuma veidu, kuru izmantojāt sākotnējā maksājuma darījuma veikšanai, ja vien neesat skaidri piekritis citam maksāšanas veidam; jebkurā gadījumā jums nebūs jāmaksā nekāda maksa, kas saistīta ar šādu atmaksu.

Precēm, kas atdotas 14 dienu laikā, jābūt kārtībā:

• atgrieztajai precei jābūt oriģinālā, tīrā iepakojumā, kas saņemts no pārdevēja;
• Pircējam jābūt precēm nebojātām;
• produkts nedrīkst būt zaudējis savu komerciālo izskatu (tīras, nebojātas etiķetes, noņemama aizsargplēve un citi oriģinālajam aprīkojumam raksturīgie piederumi);
• atgrieztās preces komplektam jābūt nemainīgam, kā tas tika piegādāts pircējam;
• atgriežot preci, ir jāuzrāda tās pirkuma dokuments, garantijas karte (ja tā ir izsniegta);
• atgriežot preces, kas tiek izmantotas ķermeņa higiēnai, ēdiena gatavošanai, preces nekad nedrīkst izmantot mājsaimniecības darbiem;
• atdodot datoru, tas nedrīkst saturēt nekādu jūsu atstātu informāciju, programmatūru, personiskos iestatījumus, jāatjauno rūpnīcas programmatūra;
• atgrieztajai precei jābūt droši iepakotai, ieteicams to iepakot tādā pašā iepakojumā, kādu saņēmāt no pārdevēja;
• Atgriežot preci, pircējs ir atbildīgs par tās netraucētu un drošu nonākšanu pie pārdevēja.

• Atgriežot preci, pircējs ir atbildīgs par tās netraucētu un drošu nonākšanu pie pārdevēja.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka:

1) mēs jums neatmaksāsim nekādas papildu izmaksas, kas radušās, ja jūs skaidri izvēlējāties citu metodi, nevis mūsu piedāvātās lētākās parastās piegādes metodes;
2) Jūs esat atbildīgs par jebkādu preču vērtības samazināšanos, ko izraisījušas darbības, kas nav nepieciešamas, lai noteiktu preču raksturu, īpašības un darbību.
3) Pārdevējam nav pienākuma apmierināt patērētāja pieprasījumu nomainīt vai atgriezt preces, kas iegādātas fiziskajā veikalā.

17.1. tabaka un tabakas izstrādājumi (kodi saskaņā ar Eiropas Kopienas Kombinēto nomenklatūru, kas pieņemta ar Padomes 1987. gada 23. jūlija Regulu (EEK) Nr. 2658/87 par tarifu un statistikas nomenklatūru un par kopējo muitas tarifu (OV 2004, Īpašais izdevums, 2. nodaļa) ), 2. sējums, 382. lpp.), Kurā jaunākie grozījumi izdarīti ar Komisijas 2013. gada 4. oktobra Īstenošanas regulu (ES) Nr. 1001/2013 (OV L 290, 1. lpp.) (“Kombinētās nomenklatūras kods”). – 2401 -2402);

17.2. parfimērijas, kosmētikas un tualetes līdzekļi (kombinētās nomenklatūras kodi no 3303 līdz 3307);

17.3. foto un kinematogrāfijas preces (kombinētās nomenklatūras kodi no 3701 līdz 3707);

17.4. iespiestas grāmatas, reprodukcijas un citi poligrāfijas nozares izstrādājumi (kombinētās nomenklatūras kodi no 4901 līdz 4911);

17.5. austi audumi (kombinētās nomenklatūras kodi 5007, 5111 līdz 5113, 5208 līdz 5212, 5309, 5310, 5311, 5407 līdz 5408, 5512 līdz 5516);

17.6. paklāju grīdas segumi, izņemot paklājus un paklājus (kombinētās nomenklatūras kodi no 5701 līdz 5705,00);

17.7. vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu apakšveļa, adīta vai tamborēta (kombinētās nomenklatūras kodi no 6107 līdz 6109);

17.8. bērnu apģērbi (kombinētās nomenklatūras kodi 6111, 6209),

17.9. zeķubikses, zeķes, zeķes un citi līdzīgi izstrādājumi (kombinētās nomenklatūras kods 6115);

17.10. šūti vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu apakšbikses un citas vestes, naktskrekli, pidžamas un tamlīdzīgi izstrādājumi (kombinētās nomenklatūras kodi no 6207 līdz 6208);

17.11. krūšturi, jostas, korsetes un tamlīdzīgi izstrādājumi (kombinētās nomenklatūras kods 6212);

17.12. pērles, dārgakmeņi, dārgmetāli un to izstrādājumi, izņemot juvelierizstrādājumu imitācijas (kombinētās nomenklatūras kodi no 7101 līdz 7116, 7118);

17.13. mašīnas un mehāniskās ierīces (kombinētās nomenklatūras kodi no 8401 līdz 8487);

17.14. elektriskās mašīnas un iekārtas, skaņu ierakstītāji un reproducētāji, kā arī televīzijas attēlu un skaņu ierakstītāji un reproducētāji (kombinētās nomenklatūras kodi 8501–8548);

17.15. sauszemes transportlīdzekļi (kombinētās nomenklatūras kodi no 8701 līdz 8716);

17.16. kuģi, laivas un peldošas konstrukcijas (kombinētās nomenklatūras kodi no 8901 līdz 8908);

17.17. optiskie, fotogrāfiskie, kinematogrāfiskie, mērīšanas, pārbaudes, medicīnas vai ķirurģijas instrumenti un aparāti (kombinētās nomenklatūras kodi 9001–9033);

17.18. pulksteņi (kombinētās nomenklatūras kodi no 9101 līdz 9114);

17.19. mūzikas instrumenti (kombinētās nomenklatūras kodi no 9201 līdz 9209);

17.20. ieroči un munīcija (kombinētās nomenklatūras kodi no 9301 līdz 9307);

17.21. mēbeles, gultas piederumi, lampas (kombinētās nomenklatūras kodi no 9401 līdz 9406);

17.22. rotaļlietas, spēles, izņemot sporta un makšķerēšanas aprīkojumu (kombinētās nomenklatūras kodi no 9503 līdz 9505, 9508);

17.23. mākslas darbi, kolekciju priekšmeti un senlietas (kombinētās nomenklatūras kodi no 9701 līdz 9706).

PĒC VALSTU PATĒRĒTĀJU AIZSARDZĪBAS PAKALPOJUMA

Vienība, kas izšķir patērētāju strīdus ārpustiesas kārtībā: Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienests, adrese Vilniaus iela 25, LT-01402 Viļņa, www.vvtat.lt.

Jūs varat iesniegt pieprasījumu / sūdzību par precēm vai pakalpojumiem, kas iegādāti mūsu tiešsaistes veikalā, Patērētāju tiesību aizsardzības dienestā (Vilniaus iela 25, 01402 Viļņa, e-pasts tarnyba@vvtat.lt, tālr. 8 5 262 67 51, fakss (8 5) 279 1466, tīmekļa vietnē www.vvtat.lt, tās teritoriālajām nodaļām apgabalos vai aizpildīt pieteikuma veidlapu EGS platformā http://ec.europa.eu/odr/

Par visiem jautājumiem par servisa darbu, atgriešanu un garantijām, lūdzu, sazinieties ar taykal.market@gmail.com
vai zvanot pa tālruni 860718974
Darba laiks: I-V 9-17: 30

Jūs varat norēķināties, izmantojot Swedbank, Seb, Luminor, Citadele un Šiaulių bankas elektroniskās bankas pakalpojumus. Maksājumi ir pieejami eiro.

Piegāde 1-3 d.d.

Vidēji piegādājam divu darba dienu laikā.

0
    0
    Jūsu grozs
    Jūsu grozs ir tukšsAtgriezties veikalā